Volgers

Totaal aantal pageviews

maandag 30 september 2013

Challenge September 2013

                                                             Hallo allemaal,

 Er is weer een nieuwe maand aangebroken,
en dat betekend dat er weer een nieuwe Challenge is.

De winnaar van augustus zullen wij eind van deze week bekend maken.

De winnaar kan weer een leuk verrassingspakketje winnen.
Deze maand is het thema:
Viltkaart
Maak een leuke kaart  waar een vilt werkje
op voor komt, wees lekker creatief en maak er wat leuks van.



 
Nog even de regels in het kort:

** Zorg dat je een rechtstreekse link opgeeft van je blogbericht
** Je mag met 2 kaarten meedoen
** Laat op je eigen blog weten dat je meedoet aan deze Challenge
** Het moet een nieuw bericht zijn, niet terug linken
** Je bent volger van ons blog

Heb je geen blog en wil je toch mee doen ?
Stuur je foto in een mailtje naar:

Wij hebben ook weer een paar voorbeelden voor jullie:
 
Nel
 
 
Will
 
 
 
 Antoinette

 
Link tool by inlinkz.com
 

9 opmerkingen:

anneke's creaties zei

graag wil meedoen met de challenge ik zie alleen geen link waar ik hem kan plaatsen
vandaar dat ik hier de link maar neerzet
http://hobbydoos-anneke.blogspot.nl/2013/09/kerstkaart.html
als dit niet goed is hoor ik het wel

groetjes anneke

Anita van Merode zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anita van Merode zei

Vergeet nog te melden dat ik de voorbeeldkaarten super mooi vind en een hele leuke challenge.
Groetjes Anita

Hanny zei

Wat een prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt zeg en wat een leuke challenge!
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Anita van Merode zei

Ik heb inmiddels mijn kaartje geplaatst via de link nu. Dus mijn eerdere mailtje heb ik verwijderd.
Groetjes Anita

anneke's creaties zei

ook ik heb nu inmiddels mijn kaartje kunnen plaatsen via de link

groetjes anneke

Sé-tje Limlam frutsels zei

Mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt. Ik heb mijn kaartje ook weer gelinkt.

Groetjes José

jackelien zei

Leuke voorbeelden zijn er gemaakt.
Heb mijn kaartje ook geplaatst.
Gr Jackelien

Nellie zei

Leuke opdracht en prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt!!

Groetjes, Nellie